Hyvää ja turvallista juhannusta!käytiin harrin kanssa laittamassa äetsässä 25 metrinen juhannus koivu pystyyn,vähän oli oksat harvassa ... See MoreSee Less
Kolleekat suositteli että täytyy hankkia sahakoura ku on niin hyviä,puoltoista vuotta ny käytössä enkä oo ikinä tehny mihinkään laitteeseen yhtä paljoo remonttia.menin sitten uskoon paria kaanimo ukkelia,ovat ehkä tottuneet remontinkorjuuseen ... See MoreSee Less
Ennen ja juhannuksen aikaan puuhailuja,heti sunnuntaiehtoona rangaistuksena pitkin kehä kolmosta kohti töömaata ... See MoreSee Less
1 CommentComment on Facebook
Ei kai rangaistus, vaan teille on työpaikka odottamassa, kaikille ei onni oo saada ees töitä
Hyvää ja turvallista juhannusta!käytiin harrin kanssa laittamassa äetsässä 25 metrinen juhannus koivu pystyyn,vähän oli oksat harvassa ... See MoreSee Less
10 CommentsComment on Facebook
Oishan ton ny yhelläki nosturilla...🙄
Oliko piippu Vääksyn Kone ja teräs tuotantoa 🤔
Leppoisaa juhannusta 🇫🇮🌸
View more comments
Tampereella odotetaan kai takatalvea vai oliko se jääkiekon MM kisa voittoa ... See MoreSee Less
10 CommentsComment on Facebook
Näkevät unta että suomi voittas.
Volvon päälle kupu ettei kansa lähe lakittamaan sitä
Toihan on melkein jokaviikkoista hommaa nykyään?
View more comments
Kiitos simo lehtinen melkein ulkomaan keikasta melkein torinoon ... See MoreSee Less
0 CommentsComment on Facebook
Kolleekat suositteli että täytyy hankkia sahakoura ku on niin hyviä,puoltoista vuotta ny käytössä enkä oo ikinä tehny mihinkään laitteeseen yhtä paljoo remonttia.menin sitten uskoon paria kaanimo ukkelia,ovat ehkä tottuneet remontinkorjuuseen ... See MoreSee Less
7 CommentsComment on Facebook
Onko vanhaa versiota, uusi pitäis olla kestävämpi. Tai sitten ostat Hollannista GMT 050 , kestää
Kyll Matilla on kauhea trauma kaanimoista. Mutta eihän sulla itellä ole ollut yhtään ? Täytyiskö lahjaks ostaa sulle yks ....
Vaihda takas giljotiiniin...
View more comments
Kesän merkki ... See MoreSee Less
0 CommentsComment on Facebook